Demà, dia 4 de juny, a les 10h tindrà lloc una reunió amb els alumnes del CEIP Mestre Guillem Galmés. La reunió es realitzarà per videoconferència.
L’enllaç per accedir a la reunió és el següent: https://meet.google.com/fnm-yogw-bsh
Demà, dia 4 de juny, a les 10h tindrà lloc una reunió amb els alumnes del CEIP Mestre Guillem Galmés. La reunió es realitzarà per videoconferència.
L’enllaç per accedir a la reunió és el següent: https://meet.google.com/fnm-yogw-bsh
amb Secretaria:
amb el Professorat: escriure un correu electrònic a l'adreça del professor a través del Gestib i aquest l'atendrà telemàticament o concertarà una cita presencial









