Els alumnes de 4t d’ESO de C i D van realitzar el passat dilluns una sortida per iniciar-se a la vela i navegar en caiac. El temps va acompanyar i tots van disfrutar molt.




Els alumnes de 4t d’ESO de C i D van realitzar el passat dilluns una sortida per iniciar-se a la vela i navegar en caiac. El temps va acompanyar i tots van disfrutar molt.




amb Secretaria:
amb el Professorat: escriure un correu electrònic a l'adreça del professor a través del Gestib i aquest l'atendrà telemàticament o concertarà una cita presencial









