Comença el termini de matrícules dels alumnes d’ESO pel curs 24/25.
Per accedir al procés de matrícula consultau la pàgina web de secretaria aquí
Per accedir al procés de matrícula consultau la pàgina web de secretaria aquí
amb Secretaria:
amb el Professorat: escriure un correu electrònic a l'adreça del professor a través del Gestib i aquest l'atendrà telemàticament o concertarà una cita presencial









