Els alumnes de plàstica de 4rt d’ESO British ho han fet tornat a fer. Aquesta vegada és una exposició de dibuixos d’ocells de colors.
Enhorabona!
Els alumnes de plàstica de 4rt d’ESO British ho han fet tornat a fer. Aquesta vegada és una exposició de dibuixos d’ocells de colors.
Enhorabona!




amb Secretaria:
amb el Professorat: escriure un correu electrònic a l'adreça del professor a través del Gestib i aquest l'atendrà telemàticament o concertarà una cita presencial









