Xerrada sobre el suïcidi dijous 19 a les 19:00h

Xerrada sobre el suïcidi dijous 19 a les 19:00h

amb Secretaria:
amb el Professorat: escriure un correu electrònic a l'adreça del professor a través del Gestib i aquest l'atendrà telemàticament o concertarà una cita presencial









